3 tipy ako sa cítiť a vyzerať dobre

1.Odstráňte zlozvyky


No tak, viete, čo je pre vás skutočne dobré a čo je úplne hrozné, však? Ale vedeli ste, že nie až tak dobré veci výrazne ovplyvnia váš vzhľad? Áno! Je samozrejmé, že diéta plná ovocia a zeleniny dodá sviežosť vašej pokožke. Avšak, ak budete aj naďalej jesť „toxické“ potraviny, nikdy nedosiahnete plne pozitívne výsledky. Pre hladkú, tónovanú a žiarivú pokožku (bez suchých škvŕn, nerovnomerného tónu pleti a opuchov) odstráňte nasledujúce:

-výrobky obsahujúce pšenicu, a najmä spracované potraviny

-alkohol

-cukor

-mliečne výrobky

vdolek

 
2.Slňte sa, ale nie príliš veľa


Slnečné svetlo je VŠELIEK! Má mnoho výhod, hlavne je skvelým doplnkovým zdrojom vitamínu D. Pozrite sa nižšie na všetky dôvody, prečo by ste sa mali vystavovať slnečnému žiareniu (s mierou samozrejme!).

-zlepšuje sa funkcia pečene. Slnečné žiarenie pomáha pečeni pri odstraňovaní toxínov a telo bez toxínov netrpí predčasným starnutím.

-vyvažuje hormóny. Každý, kto má hormonálnu nerovnováhu, môže potvrdiť zmeny na koži.

-podporuje cirkuláciu a stimuluje množstvo červených krviniek v tele, čím sa zvyšuje množstvo kyslíka.

-dodá pleti pekný, žiarivo zdravý vzhľad. Príliš bledá pleť je zvyčajne spojená s nejakou chorobou alebo starosťami.

svoboda

 
3.Konzumujte potraviny bohaté na enzýmy


Každý z nás má určité množstvo enzýmov. Ide v podstate o „zapaľovacie sviečky“ nášho tela: čím viac ich máme, tým lepšie. Čím sme starší, tým menej enzýmov v tele máme. Otvorenou diskusiou, je, či enzýmy ovplyvňujú proces starnutia a akým spôsobom. Bolo preukázané, že tí, ktorí konzumujú stravu bohatú na enzýmy, dokážu oddialiť proces starnutia. Jedenie potravín, ktoré neobsahujú enzýmy, núti naše telo siahnuť do svojich zásob enzýmov a akonáhle je zásoba vyčerpaná, nedá sa viac doplniť. Pri výbere potravín bohatých na prírodné enzýmy eliminujeme proces starnutia. Zatiaľ čo všetky druhy ovocia a zeleniny sú vynikajúcim zdrojom enzýmov, najlepšie je jesť tieto potraviny, ktoré sú obzvlášť nabité enzýmami:

-doma pestovaná zelenina

-klíčky

-banány, papája a ananás

-avokádo

4.6
09