Dostaňte sa po pôrode do formy


Mali ste niekedy pocit, že ste viac väčšia ako dlhšia? Asi je to problém všetkých ľudí, ktorí sú trochu pri tele. Ja som nikdy pri tele nebola, dokým som neporodila. Potom to už so mnou šlo naozaj dole vodou. Ale musím povedať, že nech sa deje čokoľvek, je jasné, že musíme urobiť všetko preto, aby to fungovalo. A ja som sa rozhodla, že nech ide o čokoľvek, nebudem jedna z tých žien, ktorá proste rieši veci naokolo a vyhovára sa na to, že sa jej po pôrode už nedá zhodiť. Nepotrebujem to, takže som sa rozhodla, že si urobím plán, aby všetko fungovalo tak, ako to fungovať má.

metr
 
Čo si môžem naplánovať?
Rozhodla som sa teda, že urobím všetko preto, aby to fungovalo. Myslela som si, že to bude jednoduchšie, ale len pohyb nestačí. Preto som si spracovala konkrétne body, aby som mohla vidieť, ako to bude naozaj fungovať.
 

  1. Cvičenie. Viem, že sa mnohé ženy vyhovárajú aj na to, že majú pri dieťati dosť pohybu, ale nie je to taký, aký telo potrebuje, aby sa dalo dokopy. Na druhej strane si to však musíte poriadne rozvrhnúť.
  2. Piť veľa vody. Mala som s týmto naozaj veľký problém, preto som sa rozhodla, že si stiahnem aplikáciu a budem naozaj sledovať, aby som pila dostatok vody.
  3. Úprava stravy. Práve to mi robilo asi najväčší problém, pretože som nevedela jesť pravidelne, ale ani som nevedela, že to bude až také ťažké. A práve preto som potrebovala niečo, čo mi skutočne pomôže.

svačinka

 
Nakoniec mi pomohla iba proteínová diéta. Aj tak si však myslím, že nech sa deje čokoľvek, potrebujete urobiť niečo preto, aby ste boli úplne v pohode. Je však jasné, že presne toto je dôvod, prečo by ste mali niečo urobiť. Ja som urobila a som za to naozaj veľmi vďačná. Keby som to tak nespravila, asi by som mala sama zo seba len nervy a problémy a vedela som, že presne toto je niečo, čomu sa chcem vyhnúť. Takto som schudla naozaj perfektne.

3.8
15